Archiwum 23 listopada 2011


lis 23 2011 cdsd
Komentarze: 0

fotografii w pewnym sensie to może wykształcić  fotografi na ścieżce ulepszania ich praktyki. Ja też  chciał utworzyć książkę z uwodzicielem zbiorem obrazów  to może zostać ucieszone na jakiejś ławie. Ale być może więcej  ważny, Pages Portfolio są zamierzeni, by zabiec o względy dyskusję  o pracy artysty, pozwolić tobie okazję do  analizuj jak contextualize stwierdzeń artysty wizualna praca i  aby przedstawić ciebie szerokiemu zasięgowi fotograficznej praktyki. Na początku teczki każdego artysty I dostarczyłem  krótkie stwierdzenie Elements szkicujące jak praca używa  element rozdziału fotografii. Użycia pracy jakichś artystów  wielokrotne elementy szczególnie dobrze, łącząc ich do  utwórz dodatkowe znaczenie i to też będzie dyskutowane. Z powodu tego, ponieważ przechodzisz przez tekst mógłbyś  odnieś się z powrotem do poprzednich Pages Portfolio, by przeegzaminować jak i  do jakiego skończ fotografów łączą elementy z  fotograficzny język, by zakomunikować znaczenie. Zachęcam ciebie, by prowadzić dodatkowe badanie o tych  fotografi i dyskutuj ich pracę w twojej

lolekfoto : :
lis 23 2011 cdds
Komentarze: 0

grupie krytyki  aby dodać wymiar do twojego zrozumienia Â?elementy i  sama praca. 0 8  Angie  Buckley  Stages z  Przywracanie  Elementy  te są piękne sztuki obrazy, jak dużo pięknej sztuki oni są użyci editorially  i komercyjnie, który odbija współczesny most pośrodku  handlowe i piękne sztuki praktyki. Natychmiast odpowiadania na jej  rama - w -- podejście oprawić w ramy i jak dobrze obrazy zilustrowały  pojęcie artykułu o dwoistości ego. Przez branie historyczne  migawki z ich oryginalnym kontekstem i umieszczając ich w innym, następując kolejno między przeczącymi i pozytywnymi wyłącznikami, oni przegrywają  zawartość jak również zyskaj to wewnątrz ta sama rama. Przez recontextualizing  Â?poprzednio oprawiły w ramy fotografie, Buckley tworzy obrazy z  złożone znaczenia i bada oprawiać w ramę jako obaj dodatek  i granica subtractive. Statement artysty  Częściej niż nie, nie znamy historii za rodziną  obrazy, które znajdujemy w naszych strychach,

lolekfoto : :
lis 23 2011 cdd
Komentarze: 0

do Micro  To ćwiczenie jest użyte, fotograf łódź by zdefiniować twój temat oba dla  się i dla widzów i to pomoże tobie w  utrzymując świadomość twojego w - obramowanie aparatu fotograficznego  decyzje. Skoncentruj się na używaniu aparat fotograficzny narzucony  rama, by zdefiniować zawartość twoich obrazów. Dla każdego  poddaj albo scena, zrób dwie fotografie: • Macro. Cofać się od twojego tematu. Dostarcz całkowitego  widok najważniejszego tematu w jego większym kontekście. Kontynuuj strzelenie jako wprowadzasz się do widoku micro. • Micro. Sfotografuj ten sam temat więc że to  napełnia ramę. Dla tego obrazu, ruszysz się jako blisko do  twój najważniejszy temat jako ty może. Spróbuj nie utworzyć  abstrakcyjny Â?obraz, ale zamiast pokaż nam budowy  i szczegóły tematu. C h t r e t p HREE  9 7  Ges Pa teczki  Pages Portfolio przez ten tekst podświetlają numer  artystów, których praca I znajduję, że jest ujmująca, znaczących i kogo  użyj określonych elementów

lolekfoto : :